4.PROCES

Praca nad projektem zostanie przeprowadzona w kilkuosobowych grupach. Poszczególne grupy zostaną ocenione za przydzielone im funkcje. Ocena ich pracy zostanie przeprowadzona zgodnie z wymogami ewaluacyjnymi.

Rola 1
REPORTERZY - DZIENNIKARZE
  Uczniowie ci przygotują reportaż lub relacje z wirtualnej wizyty w Orlando na Florydzie w parku rozrywki inspirowanego światem POTTERA, otwartego wiosną 2010 z myślą o fanach bestsellerowej sagi.

 Rola 2
INFORMATYCY – DOKUMENTALIŚCI

   Ich zadaniem będzie skorzystanie z zasobów internetowych i stworzenie prezentacji multimedialnej (HTML PowerPoint) o Joanne Rowling, wzbogaconej o kilka ciekawostek z jej życia prywatnego lub komiksu na temat wybranych bohaterów jej książek dla młodzieży.
 
Rola 3
SCENARZYŚCI
 Wezmą udział w konkursie na scenariusz pt.” Joanne Rowling zakręcona brytyjska nastolatka”. Liczymy na wasze poczucie humoru w tworzeniu scen dnia codziennego przyszłej pisarki odpowiadających na pytanie: co by zdarzyło się, gdyby Joanne była obecnie uczennicą gimnazjum.

AKTORZY
 Ci uczniowie zrealizują „niemy film” na podstawie zwycięskiego scenariusza. Realizacja filmu będzie wymagała zaangażowania wielu osób – nie tylko aktorów – będą potrzebni scenarzyści, reżyser i jego asystenci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz